onsdag v.34+4

  2011-05-18 / 16:21:32 / Allmänt /

Det var riktigt skönt att komma ut en stund idag, trpts att det inte var så där jättevarmt ute men vädret känns friskt på nåt sätt, nackdelen nu efter allt regn är att nu flyger massvis med maskrospollen i luften och det kommer bli värre:/

Va på besök hos BM idag också, jag ställde lite frågor, känner att frågorna kommer mer och mer nu när man börjar närma sig slutskedet här, talade om för henne också att jag är rädd inför förlossningen när det gäller smärta så det ska vi prata mera om nästa gång. Jag fick även lyssna på hjärtat som slår så fint och vi trodde att bulan sparka på "mikrofonen" men det visas sig att det var hicka så det var kul att få höra för i vanliga fall så känner jag bara att den hickar. BM kände också hur han ligger och han ligger fortfarande med huvudet nedåt men han ligger snett på väntersidan så om jag skulle få värkar nu så blir det ett snitt så jag ska tillbaks redan nästa vecka för att se hur han ligger. Jag känner ingen oro inför det utan blir det snitt så blir det, fast man hoppas ju på vanlig förlossning. BM sa att det är inget att oroa sig över och det är jag inte så....ja, få se hur han ligger nästa vecka. Frågade även vad det är som han brukar sparka på nedåt blygbenet för det gör så ont, känns som en kniv så sticks och troligtvis så är han på livmodertappen och när hon sa det så...ja, det stämmer nog för den smärtan har man känt förrut, så det är bara att bita ihop och gilla läget helt enkelt:):)

Nu börjar jag bli lite trött känner jag, jag känner av på en gång när jag gått upp tidigare än vad jag brukar, jag gick upp halv nio i morse och det känner kroppen på en gång. Nu  blir det lite google:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist