ojojoj vad........

  2011-05-01 / 17:42:53 / Allmänt /

....klockan går fort. Redan halv sex på kvällen:)
Har ätit middag en ett bra tag sedan och fått i mig en mindre god mugg med kaffe:/
Har sammandragningar till och från, jag mår lite illa varje gång jag får det, men men, det är bara att gilla läget;)
Det är ganska skönt att inte göra något idag, har var igång ganska mycket nu både torsdag, fredag och lördag så jag kan med gott samvete ta det lugnt idag. Har även visat mannen vad jag köpt till bulan, jag är så nöjd:)
Jag är även såååå nöjd att jag inte handlade upp alla pengar, faan vad jag är duktig. I morgon blir det en bussresa till arninge, jag ska hämta ut babyboxen på babayland och sen blir det nog coopforum, jag ska se om dom har mammaleggings, har dom inte där så går jag till nån annan affär:), det blir nog en bra dag i morgon:)
Nu ska jag kolla in lite internet sidor:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist