oj vilken varm dag...

  2011-05-09 / 16:32:21 / Allmänt /

....idag. Jag har känt mig så vacker idag, fick även höra det av en kollega att jag var gravidvacker, det är kul att höra men herre gu va varmt det är ute idag. Jag hade lite mycket kläder på mig fast endå inte. Nu måste jag raka benen så jag kan ha på mig shorts iallafall, jag kommer nog inte i nåt annat tyvärr, suck, jag kommer i legginsen men det sitter lite åt under magen och det är obehagligt och jag vet inte hur jag ska lyckas med att raka benen men det löser väl sig, hihi, man är som en flodhäst.............rund och go, hihi. I dag mår jag så bra. I morgon blir det balkongen med bok och på onsdag ev besök på söder:)
Nu blir det grillad kyckling med pommes, är såååå hungrig:)



See you♥♥



maria

du e vacker...alltid...=) puss

2011-05-09 @ 22:24:54
Monica

Tack babe!

Desamma till dig :)

2011-05-10 @ 09:18:03

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist