nu börjar det blir så....

  2011-05-17 / 12:35:52 / Allmänt /

..jobbigt. I går kväll kände jag att nu fick det vara nog, jag mådde inge bra alls:/
Vaderna svullna, magen är spänd, ett aktivt barn som sparkar både på det ena och på det andra:/ , det är verkligen inge skönt nu att ha bulan i magen, när man sitter så trycks tyngden på ryggen, suck och jag börjar faktiskt tappa humöret, jag tycker själv att jag varit jättejämn i humöret men nu vill bara skrika och be dom i familjen att dra dit pepparn växer, milt sagt. Jag börjar bli irriterad på mannen som också är hemma, han börjar bli rastlös, hur kommer detta sluta, hoppas att det inte är något fel på hans knä så han kan börja jobba igen, snart!! Just nu så känner jag mig som en flodhäst:/ . I morgon är det dags att gå på BM besök igen, undra om man ska besöka jobbet efteråt. Jag får fundera:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist