mår lite...

  2011-05-24 / 18:31:18 / Allmänt /

....bättre:) . Har fortfarande lite ont när jag rör mig men jag mår bättre. Jag tror att det är foglossning, jag kanske inte ska ligga i soffan mera för att den är för djup men jag får lite panikkänsla i sovrummet, det känns som om det inte går att andas och jag svettas som en gris på nätterna så jag har öppen balkongdörr på natten, det är så skönt. Mannen gillar inte att ha öppet fönster i sovrummet, vi har ju tåget så går utanför så, suck, vad gör man? Jag får gå upp på vinden och hämta golvfläkten, den är super:)

I morgon blir det besök på jobbet innan det blir besök hos BM.

Nu har vi haft folk här på fika eftersom det är mannen födelsedag idag och nu gör jag middag, jag är såååå hungrig:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist