mår inte så bra.....

  2011-05-04 / 12:18:40 / Allmänt /

....just nu. Natten har inte varit bra alls, foglossningen i blygbenet gav sig till känna inatt, också lite ont i skinkan. Jag ska inte både städa och tvätta samma dag även fast det känns bra just då:/ . Har haft mycket funderingar i natt plus att jag har haft ont, hm.... hur ska jag hjälpa denna person, hade ett ganska långt samtal med personen i går kväll, jag kan inte släppa tankarna, jag hoppas att vi kan hjälpa till men det är inte säkert:( . Problem brukar ju lösa sig på ett eller annat sätt och jag hoppas att det löser sig till det bästa. Dagen blir inte bättre av att det är grått, mulet, trist och kallt ute:/
Fan vad jobbigt, jag känner det jobbiga i hela kroppen. Förhoppningsvis så löser sig allt i kväll....................ojoj, vilken sammandragning mitt i detta, andas andas, andas in genom näsan och ut genom munnen. Dags att borsta tänderna och klä på sig kanske:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist