måndag:)

  2011-05-30 / 15:02:59 / Allmänt /

En ny vecka har börjat och den börjar lika tråkig som alla andra måndagar den senaste tiden. Boring boring men jag orkar ju inte göra så mycket längre heller. Tog en snabb tur ner till centrum för att handla mjölk och bröd, jag bojkottar vårat Ica för dom är så jäkla dyra. Sen har jag tjafsat med sonen, vet ej vad som "flygit" i honom men han är inte så rolig att ha att göra med just nu:/ , det är bara massa tjafs just nu:/ , skittråkigt:/
Nu håller jag på att kolla på filmen hide and seek med Robert de niro, har sett den förrut men kände för att se den igen:) , den är ruggigt bra:)
Ska sätta påen kaffe och ta en bulle nu. I kväll kommer kära vännen Ida på besök, det ska bli så trevligt:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist