lägger ner

  2011-05-18 / 19:49:38 / Allmänt /

Nu börjar denna dag lida mot sitt slut. Snart börjar arga snickarn på tv och efter det en film på 6an, doomsday, virusfilm, så den ska jag börja titta på iallafall, kommer kanske inte orka se hela. Ojoj vad du rör dig i min stackars lilla mage, undra hur många blåmärken jag har på insidan:)
Dags att lägga sig i soffan, har suttit alldeles för mycket idag, det börjar kännas i ryggen, så jag lägger ner för i kväll:)



See you♥♥



Ida

Jaa passa på att vila du nu, medans du har chansen :-) Men det där vet ju du redan, du är ju gammal i gemet :-P



Åh vännen, det är såå roligt att ni ska få en liten bebis, det var verkligen på tiden. Och vi måste verkligen ses snart. Jag saknar dig, det är ju jättelänge sen vi sågs!!!!



Ha det nu gott, så hörs vi.

Bamsekram!

2011-05-18 @ 20:20:53
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Monica

Du vilar väl du också, du verkar ha ganska ont till och från din stackare <3

Jag får komma och hälsa på i sommar när bulan kommit, jag saknar dig också, vi hade ju så jäkla kul på jobbbet när den tiden begavs sig, hihihi :)

Må så gott nu och ta hand om dig. Kramar <3<3<3<3

2011-05-19 @ 11:52:58

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist