klockan tickar....

  2011-05-07 / 12:25:24 / Allmänt /

.....och tickar. Gick upp jättesent efter att ha haft en jobbig natt.....igen!! Börjar bli lite trött på jobbiga nätter, sen blir nätterna jobbiga på annat sätt, inget ont eller en hård mage:/
I dag har jag väldigt ont i blygbenet när jag går, jag hoppas att det går över för idag snart för vi ska på 30 årsfirande, tur att det är hemmafest för utgång hade jag aldrig fixat. Jag kom ihåg när jag väntade Niklas, då var man ute och stuffa på discotek, hahaha, inga sammandraginigar där inte:). Jag var mycket förkyld när jag väntade honom och nu har jag varit frisk som en nötkärna förutom i början där jag fick influensan, vilken pärs det var:/ men istället har jag dessa förvärkar/sammandragningar, så jag får väl vara nöjd endå;) , 7 veckor kvar:):)

Eftersom jag gick upp så sent idag så har jag ätit havregrynsgröt och mackor och druckit te, det får nog bli lunchen idag, jag kan säkert smälla i mig en liten pannkaka också om en stund:)

Nu ska jag äta upp mina mackor sen ska jag färga håret, är lite gråhårig nu och det vill man ju inte:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist