jobbig morgon

  2011-05-24 / 12:19:05 / Allmänt /

Har varit vaken sen ca 4 i morse, kände att jag hade väldigt ont i ena låret, försökte somna om men det gick inte, gick upp och gick men det blev inte bättre det heller. Vid halv sex tiden väckte jag sonen som skulle åka till jobbet, hade då väldigt jobbiga sammandragningar, väckte mannen vid sex tiden. Ringde in till förlossningen vid sex och BM bad mig återkomma strax efter sju, jag skulle ta en alvedon sa hon, jag tog det och gick och la mig och klockade sammandragningarna. Packade väskan. Ringde åter vid starx efter sju och BM ville att vi skulle komma in för en koll men det var inge bråttom. Vi åt frukost klädde på oss och var där till nio, på gynmottagningen. Dom kolla kurvan, urintest och jag fick träffa gyn, livmodertappen kändes bra, det är inte mogen, så i dag blir det ingen bebis, puh;)

SÅ INGEN BEBIS!!!
Vi är hemma igen, och jag har tagit bricanyl så just nu känns det bättre så idag blir det bara soffan och inget annat.


Gyn sa också att om den skulle komma nu så gör dom inget för att stoppa, utan kommer den så kommer den, hihi :):)




Nu blir det soffan med film och VILA!!!!!!




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist