jobbesök i dag

  2011-05-25 / 17:00:25 / Allmänt /

I dag gick jag upp strax efter tio, vet inte om jag sovit så där jättegott i sängen men det var ändå ganska så bekvämt:)   . Jag började med att duscha och det börjar bli lite jobbigt, det jobbiga är att tvåla in smalbenen och föttern, det går men knappt, magen är såååå ivägen:)
Sen blev det nudellunch med top model som sällskap sen blev det tåget ner till jobbet. Två av mina kära kollegor håller på att skämma bort bulan med att handla lite saker, idag fick jag jättefina nappar, strumpor, haklapp, solhatt och ett par vantar, så fint:) , ja just det jag fick av min kollega som jag jobbar med på samma avd också. Jag fick tre sparbyxor från när hennes barn var bebisar, jättesöta, tack så mycket alla tre:):):)
Vid halv tre tiden träffa jag BM igen. Bulan har ju legat med huvudet nedåt ganska länge nu men i går kväll så kände jag av hicka stax under brösten, hm...tänkte jag då. Jag berätta det för BM eftersom hjärtljuden va på högersida nu, det är hels tiden varit väntersida och lite längre ner, det var lite svårt att känna nu om han låg med huvudet nedåt längre, så i morgon kanske det blir ultraljud hos gyn för att kolla hur han ligger egentligen. Det kan även bli vändningsförsök om han ligger fel. Jag få se i morgon vad som syns, hihi. Han är en liten rackare:):):)


Nu ska jag se vad som finns att laga mat av :)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist