igår, konstig känsla

  2011-05-05 / 12:14:17 / Allmänt /

I går vid middagstid fick jag en sån konstig känsla när jag hade sammdragningar, jag blev rädd och tårarna kom, shit vilken jobbig kväll men bulis kom inte, tur! Jag kan ha känt så pga denna person som jag nämde som har problem, jag hade oroat mig hela dygnet och hela dagen i går och jag tror att oroligheten tog över helt för att jag var tvungen att tala med mannen också och han kom hem ganska sent. Jag hatar denna oro som jag kan få i magen när det är jobbigt men nu har det löst sig och idag mår jag bättre.

 Jag skulle ha hälsat på min mamma på jobbet idag men jag kände att idag måste jag få vara hemma och inte göra nåt. Jag har varit alldeles för mycket i gång hela veckan så jag hälsar på henne i morgon:)

Nu blir det lunch:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist