I går var vi på...

  2011-05-08 / 13:24:25 / Allmänt /

...fest, 30 årsfest:)
Det var riktigt kul att träffa dom, det var längesedan:)
Det var kul att vara där men jättejobbigt att sitta under en lång tid så det blir nog inga mera fester eller nåt liknade, kan bli om det är inom Vallentunas gränser då kan jag komma hem fort.
Jag skulle ju ha åkt till Åsa idag och hälsat på men jag somnade 5 i morse. Vet inte varför det blir så för jag var jättetrött när jag gick och la mig men jag hade så svårt att slappna av och sova, och jag har ju en aktiv krabat i magen så inte vill sova heller:/ . Så idag blir det pendling mella soffan och balkongen. Jag kanske kan träffa Åsa i veckan eller nåt, vill ju träffa henne och grabbzen innan bulis kommer:)

Nu blir det kaffe:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist