helt slut:)

  2011-05-28 / 16:37:22 / Allmänt /

Känner mig ganska slut just nu, först va det en tripp till centrum fram och tillbaka för att bunkra upp toa/hushållspapper sen blev det resterna av thaimaten igår till lunch sen kände jag att jag måste göra nån nytta idag så jag börja bära upp lite saker på vinden, fixa lite till i barnvagnen och tog fram dammsugaren. Passade på att även byta sängkläder i våran säng. Så nu är allt gjort. Det är riktigt jobbigt att dammsuga med en mage i vägen men nu är det rent igen:) . Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så vi kan åka ner till Tommy och Rebecca och äta middag, det ska bli trevligt och det är jättenära hem :) . Nej nu måste jag vila en stund.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist