har suttit

  2011-05-29 / 17:31:44 / Allmänt /

Nu har jag suttit vid datan hela dagen, jag har fixat och trixat. Har ringt boxer och sagt upp abonnemanget, snyft men det behövdes för boxen funkar inte här i lägenheten och jag måste ta bort alla onödiga kostnader nu, det kommer bli tufft att vara mammaledig pengamässigt. Det har ju redan blivit tufft. Jag ska även säga upp det mobila bredbandet, det abonnemanget går ut i september sen kanske jag även ska fixa så jag har hemtelefon via bredband om det funkar här, abonnemangsavgiften är mycket billigare än vad jag har nu:). Ska ringa tele2 i morgon:)
Sen tänkte jag sälja mig själv på gatan några gånger och ta enormt mycket betalt, sen är allt klart och allt är löst, hahahaha.........nej lite förnuft har jag kvar, hihihi.

Det blir nog en gammal film nu. Soffan nästa:)



See you♥♥



Tele2

Hej Monica,



Vi hoppas att du fått hjälp med dina frågor och funderingar gällande abonnemangen. Skulle du behöva mer hjälp får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-05-31 @ 14:04:26

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist