har haft en...

  2011-05-21 / 19:19:51 / Allmänt /

...jättebra dag med mammorna. Det är alltid lika kul att träffa dom även om det oftast blir en snabbdate:) . Vi fikade några timmar iallafall. Nu blir det nog ingen mera stan förns efter bulan födds, det är lite jobbigt att åka kommunalt nu när man har sammandragningar men det är ännu värre att åka bil. Just nu så känns det som om jag skulle kunna sova hela dagarna innan bulan kommer, jag är så jäkla trött:/
Nu är det stretch dags. Jag fundera på att skriva upp ca tider när bulan håller på som värst i magen och kolla av sen om han har samma tider när det gäller mat sen när han ploppat ut, kan vara intressant.
Åter till soffan. Det börjar en komedi nu på femman:)


See you♥♥



Sanna

Hur går det för dom andra killarna som var med i programmet? hoppas det går bra för dom. kram

2011-05-21 @ 21:05:01
Monica

Hej Sanna!

Kul att du undrar om killarna men jag kan bara tala för min son och för han går det bra.Kram

2011-05-22 @ 15:12:07

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist