fy fan, vilken helg

  2011-05-15 / 21:39:17 / Allmänt /

Jag så jävla slut i kroppen, mest i ryggen. Lite orolig att lägga mig ner nu när jag suttit i timmar och vikt och lagt tvätt i storleksordning. Nu är sängen och byrån fixade, kläderna ihop vikta och ner lagda i byrån. Säng och vagn är bäddade. Det som är kvar nu är att packa väska men det blir i morgon, orkar inte mera  idag. Sen blir det jobb för mannen att skruva upp skötbordet på väggen på toaletten och sen att fixa plats för sängen i sovrummet sen är ALLT klart:):)
Nu lägger jag ner för i kväll :) Må gott alla underbara vänner:)



See you♥♥



kläder i byrån:)

Vagnen bäddad:)



Ida

åh vad du håller igång. =) Du är duktig du men glöm inte att vila ...

Vad har du införskaffat för vagn förresten???



Kram kram hälsa bulan!

2011-05-16 @ 16:47:40
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Monica

Hej Ida!

Jag vilar nu, nu får mannen göra resten:)

Jag har lånat vagn av Maria, en Emmaljunga, där man byter liggdelen mot sittdel, den är jättefin, jag är så nöjd. Kram

2011-05-16 @ 17:25:43

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist