eurovision 6-10

  2011-05-14 / 23:48:50 / Allmänt /

tyvärr så tog batteriet i digitalkameran slut så det blev skitbilder från mobilen.

Russia


När jag hörde dessa två killar i torsdags så börja jag och fundera på om dom var speedade på nåt sätt, herre gud vad det var stressat att titta på dom men låten är inte så dålig:)


Sweden



En mycket bra låt med en mycket snygg kille, heja Sverige!!!!!!!!!!!!!!!

Estonia


Hm.... vad ska jag säga om denna låt...................inget:/

Greece

 
Jag tyckte denna låt var ganska bra så länge det inte var rap:/

Russia


Russia russia...hm.....känns lite sen en pojkkris av nåt slag, mogna grabben:/

Det kommer meraaaaa!!!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist