en ny dag med förhoppningsvis utan tjafs

  2011-05-23 / 12:06:50 / Allmänt /

Det börjar bli så jäkla tråkigt att gå hemma nu......vad ska man göra, jag har inga pengar till att göra något heller och det är väl den största orsaken, hade jag pengar kunde jag gå på Mc donalds nästa varje dag, hihi...........jag skämtar men jag kunde åka till täby centrum iallafall och fika, jag tycker om att titta på folk:). I morgon fyller mannen år och jag har typ 20 kronor så han få en chokladkaka elller nåt men det är ju tanken som räknas sägs det:) . Det löser sig alltid. Jag hoppas jag får pengar från fk i tid nu för det behöver jag:)
Nu ska det göras lunch:) , jag är hungrig:)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist