barnaffärer

  2011-05-13 / 19:14:06 / Allmänt /

ojojoj, vilken dag. Känns som om man varit i varje barnaffär som finns. Åkte till barkaby, kollade in både barnens hus och babyproffsen men det blev inköp på Ikea. Nu har vi byrå, spjälsäng, madrass, kudde och skötbord. Nu väntar jag bara på vagnen, bilbarnstolen och ännu mera bebiskläder. Ddet ska bli så kul att bädda vagn och säng, fixa skötväskan, lägga alla kläderna i nya byrån, jippi, jag är så glad:):) , hoppas Maria kan komma på visit i helgen, så jag får träffa gudsonen och även få det som är mest efterlängtat:). Men jag önska mig fortfarande presentkort på Ikea när jag fyller år. Det finns ju annat till bulan man kan köpa ex, bestick, tallrikar m.m. I morgon blir det att skruva i hop allt, jippi och tvätta madrass och allt och sen bädda. Man får en specill känsla i magen, ju mer man införskaffar ju verkligare blir det:):)
Nu har vi ätit mat och kvällen är här:) och en ny dag i morgon:)



See you♥♥



Louise - Theos mamma

Ååh , längtar tills jag får börja fixa och trixa med säng och bebiskläder.

2011-05-14 @ 11:02:56
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist