vad ska jag göra??

  2011-03-26 / 12:15:18 / Allmänt /

♥♥♥♥Hm, vet inte vad jag ska göra idag, vädret ser så skönt ut. Jag skulle följt med mannen i morse till huset men jag orkade inte, jag försöker sova så mycket som möjligt nu innan bulan kommer, när den kommit så blir det inte så mycket vila av.
Jaja, men vad ska jag göra idag? Jag kanske ska pröva och börja gå till huset, jag kan ju bara ringa mannen om det blir jobbigt, usch, jag har beslutsångest. Det är nu det börjar bli jobbigt i kroppen, det börjar bli vår och man sitter i en jävla lägenhet, nu känner jag att jag skulle vilja flytta till huset igen, jag välja där att gå ut och pula el promenad el vara inne, suck..................................jag vill bo i hus. Det är ju inte bara att gå ut här och pula i rabatterna, så jävla tråkigt:(
Eller ska jag åka till täby centrum, jag skulle behöva en amningsbehå, jag vill verkligen inte ligga i soffan hela dagen, hm..............få se vad som händer och fötter:)


See you 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist