torsdag

  2011-03-24 / 19:26:57 / Allmänt /

I går kväll var en jobbig kväll. Satt på möte i 2 timmar och det var inge bra, magen var stenhård och i huden slet och drog det när jag kom hem. Fick lov att gå och lägga mig redan vid halv tio på kvällen. Hade ganska svårt att slappna av och somna, det kryper lite i benen på kvällarna. Jag var på väg att vara hemma från jobbet idag men det gick bra ändå att jobba idag. I dag hade jag lite bråttom hem kände jag så jag ville inte missa tåget så jag mer eller mindre sprang till tåget idag, fy på mig, magen blev stenhård men det släppte sen i soffan:):)
Nej nu är det dags att ligga ner igen, nu har jag suttit för länge;)
Nu böjar halv åtta hos mig:)


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist