tisdag

  2011-03-22 / 14:21:21 / Allmänt /

Natten i dag blev det alldeles för lite sömn, fick en natt på soffan, blir så jävla less på snarkandet. Soffan brukar vara jätteskön att sova i men inte när man är gravid men men;) , jag behövde inte trängas med nån annan iallafall. I morse börja jag jobba kvart över sju, lite jobbigt men jag får gå hem kvart i elva så man ska väl inte klaga. I morgon måste jag ringa BM för att få en ny tid till läkaren, sjukintyget går ut snart, måste få ett nytt:)
När jag kom hem blev det tv4 play, jag missade en unge i minuten igår och nu har jag duschat, ska smörja in mig och sen blir det lite bokläsning innan det är dags att grädda våfflor:) . Jag vet att våffeldagen är på fredag men efter en veckas jobb så tror jag inte att jag orkar att göra det, så det blir våfflor idag istället. Smeten är färdig och står i kylskåpet och väntar, nej nu dags för insmörjning och bokläsning:):)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist