söndag-sommartid

  2011-03-27 / 12:26:47 / Allmänt /

Jobbig natt men va ovanligt!!!
Gick och la mig tidigt i går kväll, somna, vaknade, gick på toa sen var det kört att somna om. Det drog och slet i huden på magen. Sonen sitter och spela och pratar, mannen kommer och lägger sig och börjar snarka, suck. Det fick bli soffan. Det positiva att lägga sig på soffan var att det kändes skönt för magen, soffan är mjukare än sängen så jag har sovit bra halva natten. När mannen gick upp i morse så vaknde så klart jag, då började humöret, gick in i sovrummet med täcket och kudden och stängde dörren, gick upp vid elva tiden. I dag känns det jobbigt i kroppen, kan ej beskriva känslan, lite yr men ändå inte, svag men ändå inte, hjärtat slår lite fortare men ändå inte. Vad gör man, kanske ska lägga mig i sängen en stund.....................nej det får bli soffan.


See you♥♥ 



maria

gumman då...vilken tur att du e en stark tjej som e lite gravid... =) snart har du din bebis i armarna och då kommer du glömma allt jobbiga...må gott!

2011-03-27 @ 20:52:38
Monica

Puss på dig ;)

2011-03-28 @ 15:48:37

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist