onsdag

  2011-03-02 / 16:35:55 / Allmänt /

Blev väckt av telefonen vid halv tio tiden i morse. Har sovit jättedåligt i natt, hemska drömmar. Drömde attt jag fick sms om fyra dödsfall, personer som jag känner på ett eller annat sätt, jättejobbigt:( , vet vart drömmarna kom ifrån och vad det betyder:(
Har varit öm i utanpå magen i natt också så det har varit svårt och hitta rätt sovläge:(
Drömde även att jag fick värkar och att det var dags att åka in till förlossningen. Jag och mannen tittade på filmen på smällen igår, så det undermedvetna spelade mig nog ett spratt:)
I morgon väntar läkarbesök och ev åker jag till lillbror och sover kvar till på fredag, sen lördag blir det träff med dom härliga mammorna, om jag nu mår bra.

Fick ett samtal från en "gammal" klasskamrat som jag inte prata med på jättelänge. Han frågade om jag hade lust att träffa honom och några till från klassen, han har lyckats att samla i hop några stycken. Det blir magen som styr. Först ska jag träffa mammorna och mår jag bra så får jag se sen vad som händer och "fötter", hihi.

Nu tappade jag lusten:(:(
Faan också:(:(


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist