mår ganska bra idag:)

  2011-03-23 / 14:51:04 / Allmänt /

Började klockan 9 idag, jätteskönt, har fått en bra natt med hela sängen för mig själv, mannen la sig på soffan:)
Jag är så trött på kvällarna, går och lägger mig 22 tiden varje kväll, på fredagen kan jag vara uppe lite längre:)
Det har varit en lugn dag på jobbet. 7 barn varav 3 gick på teater, själv hade jag planeringstid, hann knappt göra en portfoliopärm, man hinner knappt nånting på 1 timme:( . Till lunch fick vi spagetti och köttfärssås, mumsigt:)
Slutade klockan 13, va inte hemma förns strax efter halv två, förseningar på tåget, suck suck suck:(
Gjorde en chocolatte och satte mig vid köksbordet och läste city tidningen när jag kom hem, skönt med en lugn stund:)
Nu måste jag läsa 30 sidor i boken lyssnandets pedagogik till i kväll, det ingår i mötet på jobbet i kväll, jag lägger mig nu i sängen och läser den, det börjar bli jobbigt att sitta. Vad konstigt egentligen, det blir jobbigt för kroppen om jag sitter för länge, kanske beror på trycket på ryggen, vet ej, men så är det.

Så skönt idag, jag slipper laga middag, det blir rester åt alla eftersom jag ska på möte, yes!!!
Nej nu måste jag läsa:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist