måndag är början på en ny vecka

  2011-03-14 / 13:57:13 / Allmänt /

Har sovit ganska bra i natt men är inte riktigt utvilad. Magen har varit ganska hård i dag och bara i vägen:)

I dag hade vi 12 barn av 14 barn, vi gick ut på förmiddagen i detta blöta. Barnen var ganska blöta när vi gick in men dom tyckte det var kul att vara ute, nu börjar den blöta tiden när snö börjar smälta men det är väl snart över hoppas jag. Det blev lite stressat som vanligt, det ska kläs av barn, sitta på pottan/toalett, tvätta händer, sätta på pyjamas och ha samling innan lunch och jag får inte glömma att vagnarna ska bäddas också så jag stressat är bara förnamnet.


EN FRÅGA TILL ER LÄSARE:

ÄR DET RIMMLIGT ATT VARA 3 PERSONAL PÅ 14 BARN (SMÅBARN) DÄR 3 BARN AV 14 ÄR 3 ÅR, RESTEN ÄR UNDER 3 ÅR OCH BLÖJBARN???????

Skulle gärna vilja höra era tankar om det, skriv på:):):)



See you♥♥!!



Annelie

Jag tycker inte att det låter så hemskt. Tre personal på 14 barn är väl okej. Som det ser ut idagens förskola så kunde det vara värre...

2011-03-14 @ 14:54:40

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist