jobbig natt

  2011-03-13 / 10:12:52 / Allmänt /

Blev jättetrött efter festivalen, började kolla på en film på 3 an tror jag, den var inte så där jättebra. När jag äntligen låg i sängen så har min kära granne 2 hundar och dom var tydligen hemma själva väldigt länge igår kväll och den ena hunden skällde och skällde, jävla hund och jävla granne, jag blev så jävla irriterad. Det är ju inte första gången hennes hundar står och skäller, dom skäller så fort det kommer någon så jävla jobbigt. Det sluta med att jag la en lapp i henne brevlåda där jag skrev att det inte är ok att hennes hundar står och skäller kvart i tolv på natten och att det är irriterande. Hjälper inte lappen så går jag till föreningen nästa gång för dessa hundar kommer fortsätta skälla om hon inte gör nåt åt det. Har haft en jobbig natt och inte sovit så bra.
Nu är det frukost:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist