hm, vad allt är boring

  2011-03-17 / 19:19:10 / Allmänt /

Har lite tråkigt och känner mig lite ensam:(
Är så sugen på något men vet inte vad:) , skulle vilja gå till Ica men jag orkar inte.Är "gräsäkling" i helgen. Jag hade tänkt jag skulle ta en sväng till Krägga på söndag men jag får nog hoppa det tyvärr, jag orkar knappt röra mig. Dom på jobbet tycker jag är jättestor, idag är det första dagen som jag verkligen känt mig jättestor, det drag och sliter i huden och ligament, ont i ryggen, suck, nu blev det bara massa negativt. Vill just nu bara gråta men känsla försvinner lika fort som den kommer:) . Ska nog gå och lägga mig tidigt i kväll, vid 22 tiden, hahaha, som vanligt.
Snart är det halv åtta hos mig:)
Få se om vi syns senare:)


See you♥♥



maria

=(...men vi ses iaf snart... =) må gott så länge

2011-03-19 @ 15:13:41

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist