hemma

  2011-03-29 / 11:26:53 / Allmänt /

I dag började jag kvart över sju och jobba till kvart i elva så jäkla skönt:). Va och hämtade mitt nya läkarintyg, förlängt på halvtid till sista april, yes!! Hoppas nu att jag får gravpenning from 24 april på heltid. Åhhhh, vilken klåda jag har, det kliar hela tiden, det spelar ingen roll hur mycket man smörjer in sig:(

I natt el i morse drömde jag en hemskt dröm till, kommer inte i håg den men den var inte trevlig. Drömde också att jag hade värkar så när jag vakna till så var jag tvungen att känna efter, som tur var inga värkar:) , jag kanske inte ska titta på en unge i minuten, ajaj snart är det min tur:):)
Nu är det lunchdags:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist