härlig dag :)

  2011-03-30 / 16:16:03 / Allmänt /

I dag är det riktigt vårväder, så jäkla härligt:)

Jag började klockan nio i morse, det är så skönt att börja den tiden, jag får sova lite längre på morgonen:)
Just nu har jag pirr i hela kroppen, kan det vara vårkänslor eller? :)
Det har varit en bra dag på jobbet, inte så mycket sammandragningar, dom kom sen när jag var på väg hem.
Jag gick förbi affären på vägen hem, ville köpa bullar, två kollegor kommer snart hit för vi ska ha avdmöte här hemma hos mig, det är så skönt för kroppen orkar inte åka tillbaka till jobbet:)
Jag handla bullar och även läsk, har tyvärr fått jobbigt sockerbehov, hoppas det försvinner sen. På coop så hade dom coopläsk för 5 kronor så jag kunde inte låta bli. Det blev hallonsoda, fruktsoda och colalight, colan är till sonen, sen handlade jag saft, det är konstigt, jag som inte gillar att dricka saft måste ha saft hemma nu för tiden, not good;)
Tyvärr blev det lite tungt att bära hem men det är bara att gilla läget:), hade sammandragningar hela vägen hem. Började att plocka lite när jag kom hem, skura toaletten, handfatet, fixa disken i köket, satte upp "bulan"tavlan, det är tre kort på bulan från ultraljud i olika veckor:):) , den sitter så fint i hallen nu:):)
Sen blev det paus, lite te och data. Snart kommer kollegorna:) . Just nu så känns allt så jäkla bra, kan det vara våren som är på väg......jag är trött men det är skön trötthet:):)

Känner att det är dags att besöka huset och se om det har börjat vakna till liv där uppe, dags att förnya bloggen med lite vårbilder, här kommer lite vårbilder från i våras:):)



See you♥♥



Lollo

Jag har varit sugen på Bullar hela dagen, å nu när jag läste om att du köpt bullar så blir det till att åka till affären för min del!

Nu kan jag inte hålla mig längre! :)



Kram från Lollo

2011-03-30 @ 17:39:38
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Monica

Det är ju så gott med bullar:) så det gör du rätt, hoppas det smakar:) Kram

2011-03-30 @ 18:28:02

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist