har varit på jobbet

  2011-03-23 / 20:05:07 / Allmänt /

Läste dom 30 sidorna i boken, det var väldigt intressant att läsa:) men för många sidor tycker jag.
Åkte till jobbet vid 17 tiden. Jag är ju van nu vid att vila hela eftermiddagen så det var faktiskt tufft att åka tillbaka till jobbet:( . Att sitta i 2 timmar är jättejobbigt nu är det lite tryck överallt, magen, rygg och där bak men nu är det pizza som gäller och soffan och arga snickarn:)


See you♥♥



maria jog

Urs vad jobbigt det lät att behöva åka tillbaka o ännu jobbigare när man inte har körkort o måste åka kommunalt:(. Starkt gjort av dig, ja själv hade aldrig åkt tillbaka.



När blir du hemma på heltid? Läkaren sa till mig idag att söka graviditetsersättning eller va det nu hettte. Ja beställde blanketten o det tar sin lilla tid, men ja hoppas på att få rätt till det från den 25april iaf:=).



Ta hand om dig nu o njut av kvällen...

2011-03-23 @ 20:25:22
Monica

Det blev tufft också att vara på jobbet och sitta atill i 2 timmar, ingen hit för varken min rygg eller bulan, magen var stenhård när det var dags för hemgång, så för min del bllir det inga mera kvällmöten.

Jag har ansökt om graviditetspeng from den 24 april men jag är tvungen att skriva en blankett där arbetsgivaren intygar att dom inte kan omplacera mig, så glöm inte den blanketten. Om man få ja, så får man pengen i 50 dagar innan beräknad förlossningsdatum. Jag hoppas verkligen att jag får det, annars får man väl gå sjukskriven, kul kul. Hoppas du också får det:):)

Må gott;)

2011-03-24 @ 19:19:42
Amiranneli

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-07-08 @ 10:38:04
URL: http://amiranneli.blogpaint.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist