ganska bra dag

  2011-03-03 / 15:47:32 / Allmänt /

Hade ställt klockan på 9 i morse men gick inte upp förns vid 10 tiden, åkte ner till jobbet vid 11, fick potatismos, mumsigt:), hade medarbetarsamtal med chefen också, sen bar det av till läkaren, jag slipper jobba heltid:)
Men tyvärr blir det skralt i kassan:(:(, det är en stor nackdel, suck. Jag kommer för hoppa över mycket roliga grejer men vad gör man inte för det underbara livet man bär;), den ska inte komma för tidigt så jag måste lyssna på min kropp:)

I dag till middag blir det stinas örtkyckling med ris och grönsaker:), mums. Tänkte sätta på ugnen nu för den ska stå i ugnen nästan 1 timme och jag börjar bli hungrig nu:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist