fruktansvärd drömm

  2011-03-16 / 15:18:11 / Allmänt /

I morse hade jag en sån hemskt dröm, orkar inte berätta hela men det handla om gisslandrama där jag och sonen var iblandad i. Det fruktansvärda var att jag blir skjuten i ansiktet och jag känner verkligen kula som sätter sig i ansiktet och jag ramlar ihop och jag känner blodsmaken, efter det så vaknar jag.Det går verkligen inte att beskriva men det känns om jag fick känna av det riktiga i att få en kula i sig................jag gick upp från sängen och tårarna bara rann, det var så fruktansvärt verkligt. Vet ej varför jag drömde detta. Allt detta fick min son se som kan ha varit 7,8 år i drömmen, usch:(:(



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist