freeeeedag:)

  2011-03-25 / 13:34:54 / Allmänt /

Såååå skönt att det är fredag, hade inte orkat en dag till:( . Idag var det våran tur att ha avdplanering, vi hann gå igenom några punkter innan det var dags att börja byta blöjor och bädda som vanligt:) . 9 barn idag. Jag slutade klockan halv tolv idag, besökte affären på vägen hem, handlade ingredienserna till maten i kväll, handla frukt m.m, det blev lite för tungt, att man aldrig lär sig. Skulle ha handlat hem godis också men jag orkade för magen ville bara vila och tåget ville jag inte missa, suck!!!! Jag vill ha godis!!!! Vill inte handla på Ica här hemma för det är så jävla dyrt där, jag får väl klara mig utan;)

Nej nu är kuddarna i soffan fluffade och klara så nu blir det vila, magen är ganska hård och det är ömmma punkter här och var. Vi syns senare:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist