fredag, jippi :)

  2011-03-18 / 14:52:41 / Allmänt /

I dag är det fredag, yes!!!!
Vi var ute förmiddagen och det var svinkallt, brrrrr:( , sen var det dags för pottan och blöjbyten. Vi hade 6 barn idag varav 2 som har blöjor:) , mer än halva gruppen är sjuka så jag hoppas jag klarar mig. Jag har varit ovanligt frisk nu, hihi. När jag vänta sonen så var jag sjuk jättemycket, det var både förkylning och bihålsinflammtion. Efter jobbet blev det affären, jag glömde köpa det viktigaste, saften, skit också. Sen blev det videbutiken, hyrde fyra filmer:):), 3 blu-ray och en "vanlig" film. Det blev filmerna- THE BOOK OF ELI med DENZEL WASHINGTON(blu-ray), INVICTUS DE OÖVERVINNELIGA med MORGAN FREEMAN O MATT DAMON(blu-ray), SHERLOCK HOLMES med ROBERT DOWNEY JR O JUDE LAW(blu-ray), CLASH OF THE TITANS, hoppas dom är bra:):):)
Undra om man ska börja titta på en film nu:) , få se, ska besöka toa först, hihihi :)


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist