första dagen på........

  2011-03-07 / 12:48:14 / Allmänt /

I dag är första dagen på min halvtidsjukskrivning. Har haft en ganska jobbig natt med marddrömmar, drömde om sjukdomen tourette, den drabbade mig, suck:(
Morgonen började med att jag försov mig, det är hur länge som helst jag gjorde det, det blev lite stressat men jag hann till tåget i tid:). För middagen gick ganska bra tills det var dags att göra lite tyngre arbetsuppgifter som tex av/påklädning, potträning, blöjbyten m.m Tur att det var lunch efter så man fick sitta ner. Dessa timmar jag jobbar alldeles lagom. nu känner jag att det är dags att lägga sig på sofflocket ett stund så sammandragningarna släpper.



See you♥♥



maria

vila på du...må gott!

2011-03-07 @ 12:57:34

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist