fan vad det är jobbigt

  2011-03-19 / 16:31:23 / Allmänt /

Andas och andas. Vilken jobbig dag idag. Vet inte riktigt vad det är med magen idag, suck. Magen blir hård nästa så fort jag rör mig el typ inte, man får väl hoppas att det tränar och inte är på väg ut. Men jag har inte ont någonstan så då är det väl ingen fara, ringa BM på måndag, så hon kan kolla tappen igen. Just nu så önskade jag att det var juni och att den kan komma ut nu så jag slipper denna oro:(, jobbigt jobbigt. Undra om man har ofarliga förvärkar. Nu får tiden gå fort fort fort fort, suck. Det börjar bli så påfrestande det här och jag vill verkligen inte bli deprimerad nu när man trots allt har mått ganska bra psykiskt, mår jag dåligt så mår ju bulan dåligt och det vill jag inte. Just har jag duschat och det var jobbigt och jag har avbokat min lilla "date" med Ida, skittråkigt:( . DEt börjar bli ledsamt att ligga i soffan jämt men men. Jag har längtat efter detta i nästa 16 år!!!!! Trodde graviditeten skulle bli helt underbar men, hm ...... inte riktigt. Vi har en väldigt aktiv bula iallafall:):)
Soffan nästa:))


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist