en tung dag idag

  2011-03-10 / 14:40:28 / Allmänt /

Har tyvärr varit uppe för sent denna vecka, mår inte så bra, är jättetrött.
Jag vaknade av gjordens kramp i vaden, jag låg och skrek, mannen hjälpte mig med att hålla emot med handen på foten så jag kunde få bort krampen:( , efter den upplevelsen så var det dags att gå på toa, när jag gick ur sängen så kändes det som jag blivit överkörd av en långtradare, kroppen var alldeles mör. Jag tror jag sovit väldigt hårt i natt.

I dag på jobbet bestämde vi oss för att gå ut på förmiddagen, oj vad jobbigt det var att klä på barnen och inte mindre jobbigt att klä av dom:(:( , magen är i vägen och det påverkar hela kroppen. Det har verkligen varit en tuff dag:( , det var såååå skönt att få gå hem halv tolv.

Dags att vila igen:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist