vilken värme:) :(

  2011-06-07 / 17:30:02 / Allmänt /

Vilken värme det är idag, på både gott och ont. Jag skulle vilja så gärna vara uppe i huset nu, jag kan bara tänka mig vad mycket som behövs göras där nu, ojoj, gräset är säkert jättehögt och säkert är det fullt med maskroser överallt, ahhhhh......blir stressad känner jag, nu kommer pedanttanen och knackar på hos mig själv. Utvändigt ska vara lika som invändigt. Just nu är jag för tjock för att dra i gång både gräsklipparen och trimmen. Trimmen fick jag änvända till gräset förra sommarn för att gräsklipparen inte gick i gång, gräsklipparen är en gammal Bettan, den har varit min morfars så den har några år på nacken så att säga. Det är nog bäst att hålla sig borta från huset för om jag skulle se det nu så skulle jag bara bli stressad och göra saker jag inte ska göra just nu eller orkar:) men jag hatar när gräset är högt:/ . Jag kanske kan dra med mig lilebror om han kommer i helgen så kan ha klippa gräset, hihi, kanske kanske:)

Nej dags att göra middag fast jag är helt genom svettig men jag är ju jättehungrig:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist