onsdag

  2011-06-01 / 14:57:46 / Allmänt /

Gick upp vid halv tio i morse för att äta frukost och duscha innan det blev dags att åka till jobbet. Jag var riktigt trött i morse, har inte sovit så bra, magen har varit hård och öm i natt:(
I dag känner jag att magen har blivit jättetung, har ont i ryggen och är jättetrött:(
Nu har jag sagt hejdå till en kollega som ska sluta, det är hennes sista dag idag, jag fick även en present av alla för att jag fyllde år förra veckan, jag fick GODIS!! Det var uppskattat:)
Jag hade sån tur att träffa mannen bror i centrum så jag fick skjuss hem, tack tack:)
Jag skulle handla färsk kyckling på coop men det var slut, kommer in i morgon:/ , så nu vet jag inte vad jag ska laga för mat i kväll, hm, jag kommer nog på nåt. Nu blir det soffan med top model:)


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist