har gjort idag

  2011-06-06 / 17:26:56 / Allmänt /

Fram till ca 14 tiden satt jag på balkongen och bara funderade, filosoferade. Orkade inte öppna den nya boken. Jag tog en prommis senare till Ica, behövde smör, mjölk och ägg och en välförtjänt glass:) . Har även pratat med kära Maria i telefon. Det var väldigt tungt idag att gå till Ica, känns som oom man väger 100 kilo, suck. Nu har jag även tvätta och hängt upp tvätten på balkongen. Har ganska ont i ryggen nu känner jag när jag sitter och skriver:( . Nu är jag uppe i 70 kilo så bulan börde lagt på sig sina 2 kilon som fattades, hihi. Få se hur INTE lätt det är att gå ner dessa kilon sen, hm :)
Nej nu blir det soffan :)


See you♥♥



majea

2011-06-06 @ 20:36:54
maria

=) puss

2011-06-06 @ 20:37:31

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist