det blir ingen loppis

  2011-06-05 / 12:46:03 / Allmänt /

Ingen loppis idag, jag orkar inte. Jag gick och la mig vid halv nio tiden i morse och somna, jippi. Gick upp vid tolv. Jag hade en dröm att det var dags, jag höll på att föda, hihi, den var så verklig att jag var tvungen att känna efter riktigt ordentligt om det var så att han var på väg ut, hihi. Nej idag blir det hemma på balkongen med en ny bok. Skulle börja läsa den tredje boken som jag trodde heter vårlik av Mons men det visade sig att det var fjärde boken så jag beställde tredje och femte boken i morse, så jag börjar läsa en sannbaserad bok som heter BLONDIE.

Ur blondie:
Som nyfödd är hon nära att bli lämnad i en snödriva. Som sjuåring blir hon våldtagen av en alkoholist i en trappuppgång. Som nioåring rymmer hon hemifrån och blir än en gång våldtagen- av en långtradarchaufför som gett henne lift. Som tolvåring börjar hon sälja sin kropp till fyllgubbar i Björns trädgård på söder i Stockholm.
Som trettonåring är hon fullfjädrad prostituerad i City och har en hallick som tar ifrån henne merparten av de pengar hon tjänar. Som tonåring blir hon sanrt grovt kriminell och utnämns av pressen till " Sveriges gangsterdrottning"
Hon kommer att tillbringa sexton år av sitt liv på olika intitutioner, alltifrån flickhem, ungdomsvårdsskolor och psykiatriska kliniker till slutan avdelningar på såväl mentalsjukhus som kvinnorfängelset Hinseberg.


"EN FASCINERAD LIVSHISTORIA" Aftonbladet

"ALLA BORDE LÄSA BLONDIE" Qx




Det ska jag göra nu:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist