besök

  2011-06-08 / 11:52:01 / Allmänt /

Skulle besökt jobbet idag för dom firar sveriges national dag men jag har sovit så dåligt inatt så jag blir hemma, lite tråkigt bara men dagen går nog ganska fort endå. Det är konstigt väder ute, när jag gick upp ur sängen så regna det och nu är det halvsoligt och bulan rör sig i slowmotion i magen, jag tror det är lite trångt där inne:) :)
Få se om jag orkar hälsa på jobbet på fredag, jag ska till BM då också och jag hoppas att bulis har fixerat sig då:)
Nu ska jag försöka äta nåt, är hungrig men ej sugen på nåt:/


See you♥♥



maria jog

De säger ju att barnet i magen sparkar o rör sig på ett lugnare sätt när den e fixerad så du kan ju hoppas på det:=)...Kraaaam

2011-06-08 @ 13:43:45

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist