24/6

  2011-06-24 / 14:24:10 / Allmänt /

I dag skulle bulan har kommit, på självaste midsommarafton. Det är så skönt att han kom tidigare. Han är ljuvlig:) , trots att han är ljuvlig så är amningen jobbig, jag tycker att jag bara ammar och ammar och får ingen rätsida på det hela, har läst att barnet kan få svårt att amma vanligt när man använt ammningsnapp som jag har just nu. Nätterna är värst att amma på, jag är ju så fruktansvärt trött. Han ammar gärna länge på natten. I början av amningen och innan jag börja med amningsnapp så låg jag ner och amma i sängen, det var jätteskönt för jag kunde somna om. Har prövat med amningnappen att ligga så men det går inte så bra, suck men jag får vara positiv och tänka att det blir lättare snart...........lite skeptisk. Nu blir det soffan en stund för snart är det amning:)


See you♥♥



TREVLIG MIDSOMMAR ALLA MINA KÄRA VÄNNER,
MÅNGA KRAMAR TILL ER :) ♥♥♥



maria

du har världens finaste bebis och du e stark och fixar mer än du tror...tro mig jag känner dig...vi ses!

2011-06-25 @ 22:17:49

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist