vad har hänt idag?

  2011-07-06 / 16:46:00 / Allmänt /

I går kväll vara lika jobbig som dom andra kvällarna. Vid 23 tiden fick jag nog och gick och la mig själv med Tristan bredvid matautomaten, han fick äta utan amningnapp och det funkade ganska bra, när han väl fått tag så somna jag. Sen tror jag att han har blivit ammad varannan timme inatt. Vid nio tiden i morse gick vi upp och ammade ordentligt sen blev det en snabb amning strax innan vi skulle ta tåget ner till jobbet. Barnen är så fascinerade av Tristan. Jag fick äta lunch där sen bar det av till bvc och det visar sig att han väger nu 3300 gram och är 51 cm lång, jippi!! Efter besöket så gick vi tillbaka till jobbet en stund och nu är vi hemma och han sover o sover:), borde vakna snart. Om jag skulle ställa mig och laga mat nu så skulle han defenitivt vakna:)

Nu är det dags att göra nån mat, börjar bli hungrig:)

På väg till tåget i morse:)



See you♥♥



maria..

så söt man e då...jag vill hålla lite...må gott!

2011-07-06 @ 22:32:47

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist