torsdag:)

  2011-07-21 / 10:11:48 / Allmänt /

Natten har varit som vanligt, jag har fått mina underbara tre timmar, nästan fyra:) . Han somna vid ett tiden i natt och vakna vid fyra i morse, fick mat och sov sen nästan en timme sen efter det så blir det inte så mycket sömn, lite här och lite där. I dag så regnar det och det känns skönt. Vi ska väl ta en promenad i regnet sen efter lunch, sen får han sova vidare på balkongen och då ska jag också sova. Bvc har sagt att jag måste försöka vila mera. Måste även börja pumpa tror jag för jag har så mycket spänningar i brösten, mjölken rinner till och det gör ganska ont:/


Just nu så sover mitt lilla liv och jag håller på att föra över bilder på honom:) , många blir det, hihi









See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist