toppen natt efter....

  2011-07-25 / 12:14:46 / Allmänt /

...en jobbig eftermiddag hemma. Lilla livet hängde sig fast i tuttarna i går, jättejobbigt. Men tillslut vid 22.30 tiden fick jag han att somna i vagnen med nappen, yes! Men jag räknade med att han bara skulle sova typ 10 minuter som han brukar göra, hm.... Vid 23 tiden så tog jag en snabb dusch, man luktar inte så där jättefräsch, sur mjölk, blä:) , när jag var färdig så sov han fortfarande, toppen. Jag gick och la mig vid 24 tiden tror jag och han sov. Han vaknade vid tjugo över eller närmare halv två i natt, yeeeeees:) , han fick mat och somna om vid tjugo över 2 och sov till nästan tjugo över 5 i morse men nackdelen är att han är lite strulig på morgonen då istället, vill gärna inte sov utan bara ligga vid tutten, tillslut fick mannen ta honom, han somna om och sov typ 10 minuter sen låg han vid tutten tills vi gick upp vid 9.30. Nu sover han för stunden i allafall och klockan är tio över tolv, nu blir det kanske soffan:)



See you♥♥


ingen värk

VÄRK!!!!

Härligt med lustgas, hihihi




Kommer sätta in flera bilder sen när min förlossnings historia blir uppdaterad :)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist