ojojoj

  2011-07-19 / 16:16:28 / Allmänt /

Jag ser att det är tre dagar sedan jag blogga. Jag har varit ute på Vätö från lördagen till igår, måndag:) , helt ok att vara där. Mannen mamma bor där och det är där skärgårdscupen är i år, det är Vätölaget som håller i cupen i år:) , jag skulle ha varit med och spelat men jag blev gravid och nu har vi en bebis, så i år får jag hoppa över det igen som jag fått göra dom senaste 4 åren pga av korsbandsskador och nu är det bebis. Jag får väl sikta in mig på cupen nästa år, eller hur!! Det säger jag varje år och så kan jag inte vara med:)

Vad har jag gjort idag? Tristan har hängt i tutten sen tidigt i morse, med korta pauser i mellan. Nu har vi varit på Ica och handlat läsk. När jag kom hem ställde jag vagnen på balkongen och han sover så gott där och jag själv sitter i solstolen och skriver.


From i natt blir det ändring på amningen, jag ska ev sitta i sängen el i soffan och amma. Jag tror att Tristan inte får i sig tillräckligt när vi ligger i sängen för att han somnar om ganska fort och sover väldigt kort tid för att han känner att han fortfarande är hungrig, även jaqg somnar om, jag somnar så fort jag känner att han suger tag och får i sig mat, så jag har ingen koll på hur mycket han får i sig:(
Så nu blir det ändring så får vi se om det blir bättre, jag hoppas det. Jag hade ingen aning om att det kunde vara så jobbigt att amma, sårig vårtor, knölar i bröstet, amningsnappar så ramlar av m.m

I morgon blir det besök på BVC, alltid lika spännande:)
Jag måste prata med dom om min knöl i bröstet jag har, jag är lite rädd:(
I morgon kommer även min lillebror på besök.

Nu ska jag plocka fram lax ur frysen:)



See you♥♥

Tristan 30 minuter gammal:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist