idag är det onsdag

  2011-07-27 / 12:01:18 / Allmänt /

Natten har varit toppen. Jag fick Tristan att sova vid 22.30 tiden i går med en dans i köket, hihi.
Jag la han i sin vagn och han sov så gott och jag fick en härlig dusch, gick själv och la mig 24 tiden, var lite orolig att han skulle vakna vid 00.30 men han sov ända till 02.30, jippi:):) . Han fick mat och somnade om vid halv fyra tiden i sin säng utan dans i köket men med vyssning i sängen och sov till, tror det var halv sex, jippi, sen var det bara tutte som gällde hela morgonen.
Vi gick upp vid halv åtta för att vi skulle vara på bvc klockan kvart över nio. Allt var bra och nu blir det träning en gång per dag att träna nackmusklerna och han älskar att stå och det får han göra om han vill, jag var tvungen att fråga för att han är så liten än men det han vill får han göra sa läkaren:):). Han ler och har ögonkontakt med sin mamma, ni skulle bara se hur han skiner upp när han ser sin mamma och han har ett underbart leende och han älskar att prata med sin mamma:).

Just nu sitter farmor med han i famnen och har haft det ett bra tag, så skönt, jag får egen tid och kan sitta här och skriva, nice :):)
Sen ska vi på födelsedagskalas.


Två tröttisar :)

En kille som skrattar och pratar..











Mamma Tristan dansar i köket och nu sover han gott :)

Träning i babygymmet :)





See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist